مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 17:352020-07-09سياسي

تخصیص اعتبارات به فعالیت های فرهنگی در دستگاه های دولتی در اولویت آخر است


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان گفت: متأسفانه تخصیص اعتبار پرداختی به فعالیت های فرهنگی در دستگاه های دولتی در اولویت آخر است که باید به این مسئله توجه جدی شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان گفت: متأسفانه تخصیص اعتبار پرداختی به فعالیت های فرهنگی در دستگاه های دولتی در اولویت آخر است که باید به این مسئله توجه جدی شود.

فرانک قدسی امروز پنجشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد با طرح این پرسش که چرا در بحث حجاب و عفاف موفق نشده ایم؟ اظهار کرد: اگر تمام فعالیت های فرمانداری ها و دستگاه های ذیربط در حوزه حجاب و عفاف را بررسی کنیم می بینیم که در این فعالیت ها به مقوله تبلیغات محیطی، آموزش، برگزاری همایش و قسمی نیز اردوهای تشویقی زیارتی، سیاحتی و تفریحی پرداخته شده است.

وی افزود: هر چند از ظرفیت فضای مجازی به صورت تخصصی بهره گرفته نشده، اما از این حیطه نیز غفلت نشده و برای آن نیز وقت گذاشته ایم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان با ذکر اینکه با وجود تمامی این فعالیت ها و هزینه هایی که در این حوزه شده است، تغییر محسوسی مشاهده نمی شود، تصریح کرد: باید بررسی کرد که چرا نتایج کسب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبارات به فعالیت های فرهنگی در دستگاه های دولتی در اولویت آخر است

تخصیص اعتبارات به فعالیت های فرهنگی در دستگاه های دولتی در اولویت آخر است