مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 14:252020-07-09اقتصادي

ادامه چالش آب در تبریز با روند کنونی مصرف/ لزوم مصرف منطقی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با اشاره به عدم توازن بین تامین و مصرف آب در تبریز گفت: روند مصرف کنونی، چالش آب در تبریز را ادامه دار خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا ایمانلو عصر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به پوشش 82 درصدی شبکه آبرسانی در استان گفت: 65 شهر و هزار و 500 روستا در استان تحت پوشش شبکه آب هستند که این شرکت در مجموع به چهار میلیون نفر ارائه خدمات می کند.

وی با اشاره به نوعی افراط گرایی در مصرف انرژی در کشور و به دنبال آن استان آذربایجان شرقی گفت: در بحث آب، متوسط سرانه جهانی مصرف آب برای هر نفر در شبانه روز حدود 150 لیتر است که این میزان در کشور 230 بوده و با شیوع بیماری کرونا به 250 لیتر رسیده که نشان از نوعی فاجعه در مصرف آب دارد.

توازن تأمین و مصرف آب در تبریز بر هم خورده است ایمانلو با بیان اینکه دغدغه ما رعایت الگوی مصرف است، گفت: هم اکنون شرکت آب و فاضلاب استان در تلاش برای تأمین آب مورد نیاز مردم است اما متأسفانه منابع تأمین آب ثابت بوده و با افزایش مصرف در طول ماه های گذشته، توازن تأمین و مصرف آب در استان و به ویژه شهر تبریز بر هم زده شده است.

وی ادامه داد: در اوایل شیوع کرونا مصرف آب به میزان 37 درصد افزایش یافت که هم اکنون نیز با ادامه دار بودن این بیماری، مصرف آب در شهر تبریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه چالش آب در تبریز با روند کنونی مصرف/ لزوم مصرف منطقی

ادامه چالش آب در تبریز با روند کنونی مصرف/ لزوم مصرف منطقی