مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 14:102020-07-09سياسي

روکش آسفالت 35 کیلومتر از راه های استان همدان تمدید شد


مدیرکل دفتر نگهداری راه های روستایی و فرعی راهداری کشور گفت: از ابتدای سال جاری 35 کیلومتر از راه های استان همدان روکش آسفالت و بیش از 40 کیلومتر لکه گیری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمزه ذاکری روز پنج شنبه در سفر یک روزه خود به همدان، ضمن بازدید از عملیات راهداری و نگهداری راه های استان و در جریان قرار گرفتن، طرح های در حال اجرا و نحوه نگهداری راه های فرعی و روستایی با اشاره به فعالیت های همدان در زمینه بهره گیری از ظرفیت قانون معادن در بخش راه های فرعی و روستایی تحت بار سنگین اظهار کرد: این اقدام با پیگیری مناسب استان و مشارکت بخش خصوصی انجام شده است.

وی با اشاره به شاخص بالاتر وضعیت رویه راه های استان از متوسط کشوری بیان کرد: امیدواریم شاخص وضعیت رویه استان همدان در سال جاری از کیفیت بهتری برخوردار باشد تا موجب رضایت بیشتر هموطنان شود.

ذاکری افزود: از لحاظ برخورداری آسفالت، استان همدان رتبه دوم برخورداری از راه های روستایی کشور را دارد و با طرح هایی که به این اداره کل ابلاغ شده، امیدواریم این شاخص ارتقا یابد.

مدیرکل دفتر نگهداری راه های روستایی و فرعی راهداری کشور در خصوص اقدامات استان همدان در زمینه روکش آسفالت نیز بیان کرد: از ابتدای سال جاری 35 کیلومتر از راه های استان همدان روکش و بیش از 40 کیلومتر لکه گیری انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روکش آسفالت 35 کیلومتر از راه های استان همدان تمدید شد

روکش آسفالت 35 کیلومتر از راه های استان همدان تمدید شد