مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 13:352020-07-09اجتماعي

اخذ آزمون و مصاحبه تخصصی از مدیران مدارس گنبدی/ 62 متقاضی جدید تصدی پست مدیریت


رییس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس با اشاره به ضرورت دارا بودن شایستگی های تخصصی برای تصدی مدیریت مدارس، گفت: فرآیند آزمون و مصاحبه 62 متقاضی پست مدیریت مدارس در گنبدکاووس در حال اجراست.

- کمال الدین نظرنژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه مدیریت در کنار همه ویژگی های ذاتی نیازمند فراگیری برخی مولفه های اکتسابی نیز هست، اظهار کرد: مدارس محل تربیت نسل آینده کشور بوده و قطعا باید مدیرانی این محل ها را اداره کنند که شایسته و آشنا به همه جوانب تربیت و علم اندوزی باشند.

وی با بیان اینکه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در شهرستان گنبدکاووس با اخذ مصاحبه های تخصصی از متقاضیان صورت می گیرد، افزود: در این مصاحبه ها توانمندی های شخصی، عمومی، مدیریتی و اجتماعی افراد توسط معاونین و کارشناسان خبره اداره آموزش و پرورش زیر نظر رییس اداره صورت می گیرد.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با در مرحله نخست اعلام آمادگی فرهنگیان برای تصدی پست مدیریت در مدارس تعداد 62 نفر متقاضی بوده اند، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست و آزمون علمی اولیه و عمومی  تعداد 31 نفر از این عزیزان حائز حداقل نمره به منظور شرکت در مصاحبه تخصصی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ آزمون و مصاحبه تخصصی از مدیران مدارس گنبدی/ 62 متقاضی جدید تصدی پست مدیریت

اخذ آزمون و مصاحبه تخصصی از مدیران مدارس گنبدی/ 62 متقاضی جدید تصدی پست مدیریت