مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 13:302020-07-09سياسي

سخت گیری و مراقبت های بهداشتی در قزوین تشدید می شود


با بحرانی شدن وضعیت استان قزوین با سخت گیری بیشتر باید پروتکل های بهداشتی با جدیت رعایت شود تا از قرمز شدن شرایط پیشگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا که روز پنجشنبه به صورت فوق العاده در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: گزارش ها نشان می دهد اوضاع استان در زمینه ابتلاء به کرونا نگران کننده است و برای آن باید تدبیر کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: تعطیل کردن اصناف و بازار می تواند آسیب های بیشتری به مردم بزند لذا ابتدا باید هشدار و تذکر به فعالان بازار داده شود تا پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند اما اگر بی توجهی شد باید با جدیت برخورد شود.

جمالی پور تصریح کرد: در این شرایط نیازمند برنامه ریزی منسجم، هدفمند و هوشیارانه و تصمیمات قاطع هستیم تا وضعیت استان قزوین به سمت قرمز شدن نرود.

وی گفت: متأسفانه برخی دستگاه های اجرایی هم سهل انگاری کرده اند و ویروس کرونا را جدی نگرفته اند و امروز در وضعیت هشدار قرار گرفته ایم و در ادامه مسیر اگر سهل انگاری کنیم تمام زحمات کادر درمانی هدر خواهد رفت و با بحران مواجه خواهیم شد.

استاندار قزوین اظهار داشت: تعطیل کردن واحدهای صنفی باید آخرین راه و ابزار باشد و تلاش کنیم تا با پیشگیری و توصیه به رعایت بهداشت و فاصله گذاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخت گیری و مراقبت های بهداشتی در قزوین تشدید می شود

سخت گیری و مراقبت های بهداشتی در قزوین تشدید می شود