مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 12:152020-07-09پزشكي

وضعیت قزوین، البرز و تاکستان زرد شد/ محدودیت ها بیشتر می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: با بستری شدن 68 بیمار جدید در بیمارستان بوعلی و افزایش 25 درصدی مبتلایان ویروس کرونا وضعیت شهرهای قزوین، - تاکستان و البرز زرد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیمان نامدار در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا که به صورت فوق العاده در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: در دو هفته گذشته موج دوم بیماری کرونا در سراسر کشور ایجاد شده و بیشتر استان های کشور در وضعیت هشدار و قرمز قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: قزوین که در گذشته در وضعیت سفید قرار داشت در حال حاضر به وضعیت زرد رسیده و اگر مراقبت نکنیم هشدارها را جدی نگیریم به وضعیت هشدار خواهیم رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآور شد: امروز 68 بیمار جدید در بیمارستان بوعلی بستری شدند و شاهد افزایش 35 درصدی بیماران بستری هستیم و تعداد بستری ها به 241 نفر رسیده که این وضعیت یک زنگ خطر جدید است.

21 بیمار بدحال در قزوین نامدار اظهار داشت: در روزهای اخیر 31 هزار و 100 نفر با علائم تنفسی حاد به بیمارستانها مراجعه کردند که 21 نفر وضعیت بدحالی دارند که تست تعداد 333 نفر مثبت اعلام شده است.

وی اضافه کرد: از دوم خرداد روند بیماری کرونا در استان صعودی شده و از 30 خرداد ماه که کمتر از 160 بیمار داشتیم وضعیت تکرار نشده و امروز به 241 نفر رسیده است و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت قزوین، البرز و تاکستان زرد شد/ محدودیت ها بیشتر می شود

وضعیت قزوین، البرز و تاکستان زرد شد/ محدودیت ها بیشتر می شود