مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 12:102020-07-09بين الملل

توافق نظامی ایران و سوریه چه اهمیتی دارد؟


معاهده ایران و سوریه دارای دو بخش نظامی و سیاسی است ولی مهمترین مسئله، مجهز شدن سوریه به پدافند هوایی ایرانی «باور 373» و «سوم خرداد» است و این مسئله بدین معناست که طرفین سوری و ایرانی تصمیم گرفتند با حملات هوایی مکرر اسراییل به خاک سوریه مقابله کنند.

- معاهده ایران و سوریه دارای دو بخش نظامی و سیاسی است ولی مهمترین مسئله، مجهز شدن سوریه به پدافند هوایی ایرانی باور 373 و سوم خرداد است و این مسئله بدین معناست که طرفین سوری و ایرانی تصمیم گرفتند با حملات هوایی مکرر اسراییل به خاک سوریه مقابله کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ جمهوری اسلامی ایران و سوریه به توافق نظامی مهمی دست یافتند؛ به نحوی که با این توافق، قواعد بازی در حریم هوایی سوریه تغییر کرده و تهران با این اقدام، برای مقابله فراگیر در منطقه آماده می شود.

علی ایوب وزیر دفاع سوریه و محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (چهارشنبه) در زمینه گسترش همکاری های نظامی، معاهده ای امضا کردند.

روزنامه الکترونیکی رأی الیوم به نقل از منابع آگاه ایرانی و سوری گزارش داد که این معاهده دارای دو بخش نظامی و سیاسی است ولی مهمترین مسئله، مجهز شدن سوریه به پدافند هوایی ایرانی باور 373 و سوم خرداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق نظامی ایران و سوریه چه اهمیتی دارد؟

توافق نظامی ایران و سوریه چه اهمیتی دارد؟