مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-09اقتصادي

30 هزار دلار قاچاق در مریوان کشف و ضبط شد


فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: 30 هزار دلار قاچاق به ارزش بیش از 6 میلیارد و 690 میلیون ریال در شهرستان مریوان کشف و ضبط شد.

- سردار علی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان مریوان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به کشف 30 هزار دلار قاچاق شدند.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی موفق شدند فردی که بصورت سازمان یافته مشغول جمع آوری دلارهای بازار ارز خارجی  در شهرستان مرزی مریوان بود را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: با انجام تحقیقات مشخص شد متهم این دلارها را به طور ماهرانه ای در ماشین های ترانزیتی جاساز و قصد داشت برای همدستانش به کشورهای همسایه بفرستد.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان، تصریح کرد: در این رابطه 300 قطعه اسکناس 100 دلاری به ارزش بیش از 6 میلیارد و 690 میلیون ریال کشف شد.

دستگیری سارق و کشف 12 فقره سرقت محتویات خودرو در سنندج عبدالله فاتحی رییس پلیس آگاهی فرماندهی استان کردستان هم در گفت وگو با فارس  از دستگیری سارق و کشف 12 فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبرداد و اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرودر سطح شهرستان سنندج، تحقیقات برای شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار دلار قاچاق در مریوان کشف و ضبط شد

30 هزار دلار قاچاق در مریوان کشف و ضبط شد