مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-09بين الملل

تاکید ابوالغیط بر توقف هرگونه مداخله نظامی خارجی در لیبی


ما مخالف مداخله نظامی خارجی در خصوص بحران لیبی هستیم.

- دبیر کل اتحادیه عرب تاکید کرد: ما مخالف مداخله نظامی خارجی در خصوص بحران لیبی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، احمد ابوالغیط، دبیر کل اتحادیه عرب در جریان سخنرانی خود در نشست مجازی شورای امنیت در خصوص لیبی مجددا بر مخالفت این اتحادیه با هرگونه مداخله نظامی خارجی در لیبی تاکید کرد و خواستار توقف فوری جنگ و درگیری میان طرف های لیبیایی شد.

احمد ابوالغیط در ادامه افزود: ما بر لزوم خروج تمامی نیروهای خارجی و مزدوران از خاک لیبی و ازسرگیری رایزنی میان برادران لیبیایی با هدف دستیابی به راهکاری برای اوضاع امنیتی، سیاسی و اقتصادی این کشور تاکید داریم.

دبیرکل اتحادیه عرب همچنین تصریح کرد: امکان ندارد این تلاش ها و روندها موفقیت آمیز باشد مگر اینکه فضایی به دور از هرگونه مداخله های خارجی و تهدید گروه ها و شبه نظامیان مسلح وجود داشته باشد.

در همین راستا، یک منبع مسئول در دبیرکلی اتحادیه عرب اعلام کرد: ابوالغیط در جریان سخنرانی خود به بررسی نتایج نشست فوق العاده اخیر که در سطح وزرای خارجه کشورهای عربی در خصوص تحولات لیبی در 23 ژوئن برگزار شد، پرداخت و بر پایبندی اتحادیه عرب به تداوم تلاش های خود و کمک هیأت سازمان ملل در لیبی جهت دستیابی به توافق فراگیر و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید ابوالغیط بر توقف هرگونه مداخله نظامی خارجی در لیبی

تاکید ابوالغیط بر توقف هرگونه مداخله نظامی خارجی در لیبی