مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-09اقتصادي

دستور فوری فتاح برای رفع محرومیت از محلات حاشیه چابهار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در بازدید از مناطق عثمان آباد، میرآباد و برخی دیگر از محلات حاشیه چابهار اظهار کرد: - رییس بنیاد مستضعفان در حاشیه بازدید از محلات محروم حاشیه چابهار گفت: این بنیاد علاوه بر تأمین هزینه 20 میلیاردی برای برق رسانی به این مناطق، هزینه احداث مراکز آموزشی (مدارس) و بهداشتی (مراکز جامع سلامت) را در این محلات عهده دار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در بازدید از مناطق عثمان آباد، میرآباد و برخی دیگر از محلات حاشیه چابهار اظهار کرد: با توجه به اینکه ساکنان این محلات و مناطق حاشیه ای چابهار با مشکل برق مواجه هستند، در بازدید از این مناطق و در مذاکره با مسئولان این منطقه، بنیاد مستضعفان هزینه تامین برق مناطق حاشیه ای چابهار را متقبل شد.

رییس بنیاد مستضعفان افزود: بر همین اساس مقرر شد بنیاد مستضعفان مبلغ 20 میلیارد تومان را به منظور تامین هزینه های برق رسانی به این مناطق در اختیار مسئولان منطقه چابهار قرار دهد.

وی همچنین با اشاره به لزوم بهداشت این مناطق و بازسازی چهره حاشیه چابهار گفت: بنیاد مستضعفان هزینه خرید 10 خودروی مکانیزه جمع آوری زباله را تامین خواهد کرد تا هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور فوری فتاح برای رفع محرومیت از محلات حاشیه چابهار

دستور فوری فتاح برای رفع محرومیت از محلات حاشیه چابهار