مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-09سياسي

افتتاح درمانگاه های تامین اجتماعی عجب شیر، هشترود و ملکان


مدیر درمان تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: درمانگاه های عجب شیر، هشترود و ملکان در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد و این در حالی است که ایجاد پلی کلینیک در شهر جدید سهند و درمانگاه در شهرستان های صوفیان و بستان آباد و نیز بیمارستان 327 تختخوابی تبریز در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل مقدس پور  در دیدار مدیران و کارکنان اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز به مناسبت آغاز هفته تامین اجتماعی با بیان اینکه مدیریت درمان استان با دارا بودن دو بیمارستان با 398 تخت فعال، یک پلی کلینیک، دو درمانگاه تخصصی و دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی در شهر تبریز و 9 مرکز درمانی نسبت به خرید و ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به جمعیت استان، اقدام می کند.

وی افزود: تعداد بستری 33 هزار و 560 ، جراحی 17 هزار و 131 ، جراحی قلب 719 و آنژیوگرافی 4 هزار و 62  در مراکز درمانی ملکی تایمن اجتماعی استان انجام شده استٰ تصریح کرد: در بخش درمان مستقیم بیش از دو میلیون و 600 هزار مورد خرید خدمت از پزشکان و دندانپزشکان طرف قرارداد انجام شده است.

  مدیر درمان تأین اجتماعی استان عملکرد هزینه ای مدیریت درمان در سال 98 در بخش درمان مستقیم را بالغ بر 400 میلیارد تومان و در بخش درمان غیرمستقیم 850 میلیارد تومان اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح درمانگاه های تامین اجتماعی عجب شیر، هشترود و ملکان

افتتاح درمانگاه های تامین اجتماعی عجب شیر، هشترود و ملکان