مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-09اقتصادي

طرح بازآفرینی جهانستان ابرکوه در دستور کار شهرداری قرار گرفت


مسئول شهرسازی و معماری شهرداری ابرکوه گفت: تصویب و اجرای طرح بازآفرینی محله جهانستان با هدف ساماندهی بافت فرسوده و پاسخ به نیازهای اهالی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

- ایسنا/یزد مسئول شهرسازی و معماری شهرداری ابرکوه گفت: تصویب و اجرای طرح بازآفرینی محله جهانستان با هدف ساماندهی بافت فرسوده و پاسخ به نیازهای اهالی در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

احمدرضا اسدی در گفت وگو با ایسنا از اجرای طرح بازآفرینی مرکز محله جهانستان خبر داد و گفت: طرح بازآفرینی شهری در این محله با هدف ساماندهی بافت های فرسوده، تاریخی و حاشیه ای با توجه به نیازهای هر محله جهت اجرای خدمات زیربنایی و روبنایی در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

وی با بیان این که طرح بازآفرینی شهری بر اساس برنامه های ملی جهت استفاده از ظرفیت های محلات و بافت های ناکارآمد شهری برنامه ریزی شده است، افزود: در این طرح محلاتی که دچار آسیب های اجتماعی، کالبدی و سازه ای هستند، شناسایی شده و پس از انجام مطالعات و تهیه طرح، برنامه ریزی جهت مرمت، احیا، ایمن سازی و ارتقا کیفی بهداشت محیط صورت می گیرد.

اسدی با اشاره به این که در طرح بازآفرینی، محلات دچار آسیب مجدداً مورد ارزیابی، طراحی و مداخله های هدفمند قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع در نگاه شهرداری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بازآفرینی جهانستان ابرکوه در دستور کار شهرداری قرار گرفت

طرح بازآفرینی جهانستان ابرکوه در دستور کار شهرداری قرار گرفت