مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-09سياسي

مشکل بیکاری با مکاتبات اداری حل نمی شود/راهکاری اساسی تدبیر شود


با مکاتبات اداری مشکل بیکاری حل شدنی نیست و در این راستا باید پیگیری های جدی و تمهیدات اساسی اتخاذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد صبح پنجشنبه در چهارمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان اردبیل مسئله بیکاری جوانان را از معضلات مهم استان دانست و عنوان کرد: با مکاتبات اداری مشکل بیکاری حل شدنی نیست و در این راستا باید پیگیری های جدی و تمهیدات اساسی اتخاذ شود.

وی از وجود 65 هزار بیکار در استان اردبیل خبر داد و افزود: روزانه تعداد زیادی از جوانان به دفتر من به عنوان نماینده مردم مراجعه می کنند که مطالبات اصلی آنان حل مشکل اشتغال در استان است.

ایجاد شرایط شغلی و تأمین رفاه مردم از رسالت های اصلی انقلاب است نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین ایجاد شرایط شغلی و رفع مشکلات موجود در جامعه را از رسالت های اصلی انقلاب دانست و بیان کرد: کارکنان دولت و دستگاه های اجرایی خدمت به مردم را باید سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که پست خدمتی آنان برگرفته از مردم است و باید نسبت به این مردم دین خود را به خوبی ادا کنند.

نیکزاد بیان کرد: دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مخصوصاً مدیران و کارکنان این دستگاه ها باید در جهت رفع نیازهای مردم بیش از پیش تلاش کنند و در تکریم ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل بیکاری با مکاتبات اداری حل نمی شود/راهکاری اساسی تدبیر شود

مشکل بیکاری با مکاتبات اداری حل نمی شود/راهکاری اساسی تدبیر شود