مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-09حوادث

خلاف های بزرگ با دستانی کوچک


دستان کوچک شان به جای این که بوی توپ پلاستیکی یا اسباب بازی بدهند بوی مواد مخدر می دهند و لباس های کهنه ای که بر تن دارند به جای این که بر اثر دویدن در کوچه پس کوچه های خاکی محله شان، - کثیف شوند بر اثر فروختن مواد مخدر زیر آفتاب داغ تابستان رنگ باخته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: این جا از گذراندن دوران کودکی خبری نیست و گویا بیشتر کودکان از یک سنی به بعد وارد چرخه توزیع مواد مخدر می شوند.

سلامتی و بهترین لحظه های زندگیشان را هدر میدهند، خطر را میپذیرند تا شاید دوای دردی باشند برای خانوادهای که گویا آنها را برای همین به دنیا آوردهاند.

تصور این که کودکی به بهانه بازی کردن در کوچهها پرسه میزند تا کار مشتری را راه بیندازد و بسته مواد مخدر را به دست او برساند، بسیار دردناک است اما حقیقتی است زیر پوست شهر (از شهرهای خراسان شمالی) که مانند غدهای سرطانی ریشه دوانده و البته ریشهای دیرینه دارد.

به گفته همراهم که به پیشنهاد او به یک محله پایین شهر آمدهایم تا با چشمانم این موضوع را ببینم، بسیاری از حواشی شهر از معضلی به نام فروشندگان کوچک مواد مخدر رنج میبرند.

بیشتر آنها نوجوانان یا جوانانی هستند که در همین مناطق زندگی و خود و خانوادهشان از این طریق امرار معاش میکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاف های بزرگ با دستانی کوچک

خلاف های بزرگ با دستانی کوچک