مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:382020-07-09ورزشي

استان بوشهر برای ادامه برگزاری لیگ برتر فوتبال آمادگی کامل دارد


دبیر هیئت فوتبال استان بوشهر از آمادگی ورزشگاه های استان بوشهر برای ادامه دیدارهای تیم های شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم در لیگ برتر فوتبال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین مرادی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: بنا به تأیید ناظران سازمان لیگ فوتبال ایران و مرکز ارزیابی های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران (ایفمارک) از ورزشگاه های شهید مهدوی بوشهر و تختی شهر جم، این ورزشگاه ها در شرایط کاملاً استانداری در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا قرار دارند.

وی افزود: در هفته بیست و دوم لیگ برتر، ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر میزبان دیدار تیم شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجد سلیمان بود که هیچ مشکلی از لحاظ شیوع ویروس کرونا پیش نیاورد.

دبیر هیئت فوتبال استان بوشهر تصریح کرد: ورزشگاه تختی شهر جم نیز با تأیید ناظر سازمان لیگ و نماینده ایفمارک برای میزبانی از استقلال تهران در هفته بیست و سوم، در شرایط کاملاً آماده ای از لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی بود که متأسفانه با عدم حضور مهمان همراه شد.

مرادی ادامه داد: در حالی که ورزشگاه های استان بوشهر در شرایط کاملاً آماده ای برای میزبانی از ادامه مسابقات لیگ برتر قرار دارند، به دلیل این که تیم های باشگاهی در سطح مسابقات استانی از تمکن مالی برای پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر برای ادامه برگزاری لیگ برتر فوتبال آمادگی کامل دارد

استان بوشهر برای ادامه برگزاری لیگ برتر فوتبال آمادگی کامل دارد