مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:372020-07-09اقتصادي

قیمت ماسک در مشهد 30 درصد افزایش یافت/ ورود دوباره دلالان به بازار ماسک


هم زمان با شدت گرفتن شیوع بیماری کرونا، میزان تقاضای مردم برای خرید ماسک افزایش یافته و در این بین مصوبه اخیر دولت در خصوص اجباری شدن استفاده از ماسک موجب تشدید هر چه بیشتر نگرانی ها در خصوص افزایش قیمت ماسک و کمبود آن در بازار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، هم زمان با اجرایی شدن مصوبه دولت در خصوص اجباری شدن استفاده از ماسک در اماکن عمومی و سرپوشیده از تاریخ 15 تیرماه و نیز شیوع بیشتر کرونا، استفاده از ماسک رشد زیادی در بین مردم داشته است.

این افزایش تقاضا در حالی است که در داروخانه ها و مراکز تامین اقلام بهداشتی شاهد رشد محسوس قیمت و گمانه زنی در خصوص کمبود ماسک مورد نیاز مردم، هستیم.

به منظور بررسی وضعیت بازار ماسک به تعدادی از مراکز پخش رفتم تا قیمت ها و وضعیت خرید و فروش ماسک در داروخانه ها و فروشگاه های عرضه اقلام بهداشتی و پزشکی را مورد بررسی قرار دهم.

ماسک به عنوان یکی از اقلام ضروری در اغلب داروخانه های سطح شهر به فروش می رسد، اما در این بین خیابان چمران مشهد به عنوان یکی از بازارهای اصلی فروش محصولات طبی و پزشکی است که همین امر سبب شد ابتدا اوضاع را از فروشندگان این خیابان جویا شدم.

افزایش 26 تا 30 درصدی ماسک سه لایه یکی از فروشندگان عمده ماسک در بازار می گوید: این روزها بازار با افزایش تقاضای ماسک رو به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت ماسک در مشهد 30 درصد افزایش یافت/ ورود دوباره دلالان به بازار ماسک

قیمت ماسک در مشهد 30 درصد افزایش یافت/ ورود دوباره دلالان به بازار ماسک