مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-09فرهنگي

رونمایی از نشان «برف بی صدا می بارد» پوریا آذربایجانی


تصویربرداری سریال «برف بی صدا می بارد» پوریا آذربایجانی در حالی ادامه دارد که از نشان گرافیگی این مجموعه تلویزیونی نیز رونمایی شد.

- تصویربرداری سریال برف بی صدا می بارد پوریا آذربایجانی در حالی ادامه دارد که از نشان گرافیگی این مجموعه تلویزیونی نیز رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، با ادامه تصویربرداری سریال برف بی صدا می بارد به نویسندگی مسعود بهبهانی نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری، کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که مدتی پیش و در سکوت خبری در شهرک غزالی کلید خورده بود؛ از لوگوی این سریال رونمایی شد.

برف بی صدا می بارد عنوان سریالی سه فصلی است که در دهه های 60، 70 و 90 روایت می شود و با گذشت 8 ماه از زمان پیش تولید، مدتی است وارد فاز تولید شده و اسامی بازیگران و عوامل این سریال در اخبار آتی اعلام خواهد شد.

این سریال 250 قسمتی که محصول فیلم و سریال شبکه سه سیماست، در زمانی حدود 10 هزار دقیقه تولید شده و فصل اول و دوم آن که در دهه 60 و 70 سپری و در 100 قسمت تولید می شود؛ در حال حاضر جلوی دوربین رفته و فصل سوم این سریال که دهه 90 را روایت می کند، هم اکنون مراحل نگارش را می گذراند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نشان «برف بی صدا می بارد» پوریا آذربایجانی

رونمایی از نشان «برف بی صدا می بارد» پوریا آذربایجانی