مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-09سياسي

پیشنهاد وزارت علوم برای حذف 16 سهمیه کنکور


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به پیشنهاد وزارت علوم مبنی حذف 16 سهمیه کنکور از مجموعه 19 سهمیه گفت: ضرورت دارد این موضوع با مشارکت و تعامل مجلس ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسلامی و تأکید مقام معظم رهبری بر چابک سازی ساختار دبیرخانه و شوراهای تخصصی شورای عالی انقلاب فرهنگی، ضرورت دارد این اسناد بازنگری و به روزرسانی و چگونگی شوراهای تخصصی باز اندیشی شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر ضرورت توجه به مصلحت عمومی کشور در امور، تصریح کرد: بخش اعظمی از وقت مدیریتی مسئولان در جلسات گذرانده می شود؛ لذا با ادغام بعضی از شوراهای تخصصی زمینه تمرکز بیشتر و کاهش جلسات می تواند محقق شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به بحث سهمیه های کنکور، تصریح کرد: بخشی از سهمیه های کنکور مصوبه مجلس شورای اسلامی شدن است که با همکاری مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی می توان آن را ساماندهی کرد.

وی ادامه داد: بخشی از سهمیه های کنکور نیز مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، به عنوان مثال سهمیه بومی گزینی که انتقادات و پیشنهاداتی در این خصوص به شورا ارسال شده است.

عاملی با اشاره به پیشنهاد وزارت علوم مبنی بر حذف 16سهمیه کنکور از 19 سهمیه فعلی تصریح کرد: ضرورت دارد این موضوع با مشارکت و تعامل با مجلس ساماندهی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد وزارت علوم برای حذف 16 سهمیه کنکور

پیشنهاد وزارت علوم برای حذف 16 سهمیه کنکور