مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:002020-07-09فرهنگي

کوه به دومین جشنواره بین المللی فیلم YVE چین راه پیدا کرد


فیلم کوتاه کوه به نویسندگی و کارگردانی تیمور قادری از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به دومین جشنواره بین المللی فیلم YVE چین راه پیدا کرد.

- "کوه" به دومین جشنواره بین المللی فیلم "YVE" چین راه پیدا کرد ایسنا/کردستان فیلم کوتاه "کوه"به نویسندگی و کارگردانی تیمور قادری از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به دومین جشنواره بین المللی فیلم "YVE" چین راه پیدا کرد.

زانیار لطفی مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کردستان با اعلام این خبر اظهار کرد: فیلم کوتاه کوه به کارگردانی تیمور قادری و تهیه کنندگی حوزه هنری کردستان در دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم YVEکه 27 جولای (6 مرداد ماه ) در چین برگزار می شود به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: جشنواره بین المللی فیلم YVE رویدادی است که توسط YVE Culture & Art Communication Ltd جهت کمک به فیلمسازان نسل جوان برگزار می شود.

YVE Culture & Art Communication Ltd یک کمپانی رو به رشد است که توسط گروهی از دانشجویان چینی که در سال 2017 در خارج از کشور تحصیل می کنند، تاسیس شده است.

لطفی بیان کرد: فعالیت های اصلی YVE شامل برگزاری نمایشگاه های و جشنواره های فیلم، تهیه فیلم در حوزه سینما و تلویزیون، مدیریت رویدادهای فرهنگی و هنری هنرمندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوه به دومین جشنواره بین المللی فیلم YVE چین راه پیدا کرد

کوه به دومین جشنواره بین المللی فیلم YVE چین راه پیدا کرد