موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-09سياسي

آنچه در رونمایی کتاب شهید ثامنی گذشت


نشست رونمایی از چاپ دوم کتاب ماجرای عجیب یک جشن تولد جشن امضا و بررسی کتاب در کتابفروشی به نشر (آستان قدس رضوی) برگزار شد.

- نشست رونمایی از چاپ دوم کتاب "ماجرای عجیب یک جشن تولد" جشن امضا و بررسی کتاب در کتابفروشی به نشر (آستان قدس رضوی) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای مراسم، میثم رشیدی مهرآبادی، نویسنده دفاع مقدس، بعد از خیر مقدم گویی به حاضرین، به حال و هوای خود بعد از خواندن کتاب ماجرای عجیب یک جشن تولد پرداخت و گفت: صبحی که کتاب را خواندم، مخصوصاً بخش های انتهایی کتاب را، واقعاً تا شب تمام برنامه ها و کارهایم به هم ریخت.

آقای کلاته عربی به خوبی حس اضطراب، و حال و هوای یک نبرد نفس گیر در سوریه را به تصویر کشیده بودند.

در بین کتاب های نوشته شده در حوزه شهدای مدافع حرم، کتاب شهید ثامنی راد یکی از بهترین کتاب هاست چون تصویر واضح و روشنی در مورد جنگ در سوریه را نشان می دهد و ما را به عنوان یک ناظر بینا به وسط میدان نبرد می برد.

انتشار یک نقشه گویا از مناطق جنگی و عکس هوایی از آخرین عملیات، کاملاً ما را می تواند با جملات کتاب همراه کند و آن سختی و مشکلاتی که در آن منطقه عملیاتی حاکم بوده را در ذهن ما به تصویر بکشد که در کتاب های دیگر در این حوزه متأسفانه به خوبی دیده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در رونمایی کتاب شهید ثامنی گذشت

آنچه در رونمایی کتاب شهید ثامنی گذشت