مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-09سياسي

فراکسیون گردشگری مجلس راه اندازی می شود


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: آماده ایم که با هماهنگی دولت و مجلس، فراکسیون گردشگری مجلس را راه اندازی کنیم که طی دو هفته آینده این فراکسیون با محوریت کمیسیون اقتصادی مجلس راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی در پنجاه و دومین شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت:  به نظر می رسد وضعیت کرونا در کشور و منطقه زودگذر نیست، بنابراین برای ما مهم است که برنامه ویژه داشته باشیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشترین بخش متضرر از کرونا گردشگری است، تصریح کرد: راهکارهایی که می شود با کرونا کنار آمد و گردشگری را استمرار داد باید ارائه شود؛ وزارت گردشگری و استانداری برنامه بلندمدتشان برای این مسئله چیست.

وی ادامه داد: آماده ایم که با هماهنگی دولت و مجلس، فراکسیون گردشگری مجلس را راه اندازی کنیم که طی دو هفته آینده این فراکسیون با محوریت کمیسیون اقتصادی مجلس راه اندازی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ذکر این مطلب که اعتقاد من بر این است که فرش یک تولید و محصول است و حوزه کاری آن متفاوت با گردشگری است، خاطرنشان کرد: متولی بازرگانی داخلی و خارجی کشور، وزارت صمت است و پیشنهاد من این است که صادرات فرش و صنایع دستی را از حوزه گردشگری خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراکسیون گردشگری مجلس راه اندازی می شود

فراکسیون گردشگری مجلس راه اندازی می شود