مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-09اقتصادي

لزوم ورود جهاد دانشگاهی مازندران به برنامه های توسعه محور


مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی کشور در بازدید از واحد مازندران بر لزوم نگاه فناورانه به طرح های جهاد دانشگاهی تاکید کرد و گفت: - ایسنا/مازندران مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی کشور در بازدید از واحد مازندران بر لزوم نگاه فناورانه به طرح های جهاد دانشگاهی تاکید کرد و گفت: جهاد دانشگاهی نباید جا پای بخش خصوصی بگذارد، بنابراین طرح هایی باید در دستور قرار گیرد که اولویت اول کشور یا استان است.

داراب یزدانی در گفت و گو با ایسنا، طرح های فناورانه محور را نیاز کنونی جامعه دانست و تاکید کرد: با توجه به شرایط حاکم نباید به حمایت های دولتی امیدوار بود و باید مسیری در پیش بگیریم تا گوشه ای از مشکلات حل شود چراکه آینده کشور به سمت توسعه فناوری پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه طرح های جهاد دانشگاهی باید محصول محور یا متقاضی محور باشد افزود: در 2 حالت فوق طرح ها مثمرثمر خواهند بود، به عبارت بهتر یا باید محصول، امکان بازار و فروش داشته باشد و یا طرح هایی که متقاضی دارند اجرا شود، در غیر این صورت پروژه های موفقی در جهاد دانشگاهی شاهد نخواهیم بود.

مدیرکل دفتر تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی جهاد دانشگاهی خواستار اجرای پروژه هایی شد که بخش خصوصی قادر به ورود در آن حوزه ها نیست و اضافه کرد: جهاد دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود جهاد دانشگاهی مازندران به برنامه های توسعه محور

لزوم ورود جهاد دانشگاهی مازندران به برنامه های توسعه محور