مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-09اقتصادي

توسعه 5 بازار صادراتی جدید برای سمنان/ همکاری ها با روسیه تقویت می شود


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: توسعه پنج بازار صادراتی جدید از سیاست های اقتصادی استان سمنان است که بازار روسیه نیز یکی از هدف گذاری ها در این حوزه محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی سلامتی صبح امروز در جلسه بررسی اقدامات استانی در خصوص تفاهم نامه همکاری های استانی منطقه ای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه اظهار کرد: توسعه پنج بازار صادراتی جدید از سیاست های اقتصادی استان سمنان است که بازار روسیه نیز یکی از هدف گذاری ها در این حوزه محسوب می شود.

وی بیان کرد: فرصت های سرمایه گذاری استان سمنان در قالب بسته ای جامع، مدون و شاخص معرفی خواهد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ادامه داد: 29 بند برای این تفاهم نامه در سومین نشست مشترک کارگروه همکاری های استانی منطقه ای در حوزه بازرگانی تعیین شده و بندهایی که در استان قابلیت اجرا دارد، با برش استانی بررسی و موارد و موضوعات مرتبط در دستور کار قرار می گیرد.

سلامتی بیان کرد: لیست بانک های دارای شعبه در روسیه، با مشخصات آدرس و تعاملات داخلی با واحدهای صادراتی، جمع آوری و تهیه شود.

وی افزود: شناسنامه آخرین وضعیت توانمندی ها و اقتصاد استان به روزآوری شده و در قالب فایلی به زبانی انگلیسی همراه به منظور تکمیل پکیج کامل فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه 5 بازار صادراتی جدید برای سمنان/ همکاری ها با روسیه تقویت می شود

توسعه 5 بازار صادراتی جدید برای سمنان/ همکاری ها با روسیه تقویت می شود