مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-09سياسي

لزومی برای تعطیلی هیئت ها در محرم وجود ندارد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان گفت: لزومی برای تعطیلی فعالیت هیئت ها در محرم وجود ندارد اما برای کنترل تجمعات و نحوه عزاداری مردم باید پروتکل های ویژه مدنظر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مختار کرمی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد شئون مناسبت های مذهبی در محل دفتر امام جمعه زنجان، گفت: نهادهای دینی و مذهبی، امامان جماعت، هیئت های مذهبی و هیئت امنای مساجد همکاری خوبی با ستاد ملی مبارزه با کرونا در جهت حفظ سلامت جامعه داشتند و باید این فعالیت ها دوباره تقویت شود.

وی با بیان اینکه به علت شیب تند بیماری کرونا در تمام مساجد استان نماز برگزار نمی شود، اظهار کرد: بعد از بازگشایی مساجد استقبال چندانی از این مکان های مقدس به عمل نیامد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، گفت: حفظ سلامت مردم در اولویت قرار دارد ولی باید از داشته های خود و سرمایه های اجتماعی مراقبت کنیم تا مجبور نباشیم تا مردم دوباره پای کار بیایند.

کرمی تاکید کرد: در جلسات برگزار شده در سازمان های مختلف بنایی برای تعطیلی محرم وجود ندارد اما برای کنترل تجمعات و نحوه عزاداری مردم باید پروتکل های ویژه مد نظر قرار گیرد.

در ادامه این جلسه، رییس کانون مداحان استان زنجان، گفت: با تأسیس این کانون شناخت ظرفیت های مداحی و فعالیت مداحان سر و سامان پیدا کرده و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزومی برای تعطیلی هیئت ها در محرم وجود ندارد

لزومی برای تعطیلی هیئت ها در محرم وجود ندارد