مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:402020-07-09اقتصادي

کرونا همچنان بر اقتصاد کشاورزی خراسان جنوبی می تازد


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: کرونا بر بیشتر فعالیت های اقتصادی و فروش محصولات مختلف کشاورزی تاثیر گذاشته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: کرونا بر بیشتر فعالیت های اقتصادی و فروش محصولات مختلف کشاورزی تاثیر گذاشته است.

غلامرضا قوسی، امروز پنج شنبه 19 تیر به رسانه های گروهی گفت: بیش از 16 هزار و 726 هکتار از سطح زیرکشت باغات استان مربوط به محصول زرشک است که سالانه 21 هزار تن محصول از این باغات برداشت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سالانه 6600 تن محصول زرشک در استان بسته بندی و 2770 تن فرآوری می شود که به نسبت میزان برداشت محصول، رقم بسیار پایینی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: سالانه کمتر از دو درصد زرشک خراسان جنوبی صادر و بیشتر محصول زرشک در داخل کشور مصرف می شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا مصرف آن کاهش یافته است.

قوسی گفت: با اجرای سیاست های جهش تولید در سال جاری، رشد 15 درصدی تولیدات بخش کشاورزی استان نسبت به سال گذشته هدف گذاری شده است.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در قالب جهش تولید، امسال 132 هزار تن به تولیدات بخش کشاورزی استان افزوده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا همچنان بر اقتصاد کشاورزی خراسان جنوبی می تازد

کرونا همچنان بر اقتصاد کشاورزی خراسان جنوبی می تازد