مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-09پزشكي

دادستان: برگزاری مراسم عزا و عروسی مطلقاً ممنوع


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: متاسفانه علیرغم تعطیلی تالارها، گزارشاتی داشته ایم مبنی بر اینکه برخی از شهروندان برگزاری مراسمات خود را به داخل پارکینگ خانه ها و خانه باغ ها برده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی با اشاره به وضعیت قرمز استان به لحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار داشت: باتوجه به اینکه مسئول دانشگاه علوم پزشکی استان برگزاری تجمعات بویژه مراسمات ختم و عروسی را از علل اصلی گسترده تر شدن شیوع این بیماری می دانند، لذا طی هفته های اخیر محدودیت هایی در این رابطه در استان اعمال شد.

  وی ممنوعیت فعالیت تالارهای عروسی را از جمله این محدودیت ها اعلام کرد و گفت: به منظور حفظ سلامت عموم شهروندان فعالیت تالارهای کرمانشاه را ممنوع کردیم و با تالارهای متخلف هم قاطعانه برخورد می کنیم.

  دادستان کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه علیرغم تعطیلی تالارها، گزارشاتی داشته ایم مبنی بر اینکه برخی از شهروندان برگزاری مراسمات خود را به داخل پارکینگ خانه ها و خانه باغ ها برده اند.

  وی خاطرنشان کرد: از آن جایی که این اماکن فضای محدودی دارند و از سوی دیگر تراکم جمعیت در داخل آن ها شیوع گسترده تر بیماری کرونا را بدنبال دارد، برای همین برخورد با آن ها را در دستور کار قرار داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان: برگزاری مراسم عزا و عروسی مطلقاً ممنوع

دادستان: برگزاری مراسم عزا و عروسی مطلقاً ممنوع