مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:202020-07-09فرهنگي

تولیدات تئاتر در کرمانشاه باید اقتصادی شود


تئاتر به خودی خود دارای ارزش است و می توان با به حرکت درآوردن چرخه اقتصادی این هنر فاخر، به اهمیت رونق تولید کمک بسزایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نشست تخصصی کتاب با حضور رییس حوزه هنری استان کرمانشاه، اساتید، پیشکسوتان و هنرمندان هنرهای نمایشی در کرمانشاه برگزار شد.

در این نشست که با تدابیر اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، افشین آزادی گفت: تئاتر به خودی خود دارای ارزش است و می توان با به حرکت درآوردن چرخه اقتصادی این هنر فاخر، به اهمیت رونق تولید کمک بسزایی کرد.

   رییس حوزه هنری استان افزود: در سالی که  تحت عنوان رونق تولید نامگذاری شده، حوزه هنری کلیه امکانات موجود را در اختیار هنرمندان متعهد و دغدغه مند قرار خواهد داد و بدین منظور به زودی شاهد تکمیل پروژه پلاتو نمایش در این حوزه با بهترین امکانات خواهیم بود.

  وی افزود: حوزه هنری کرمانشاه از کلیه هنرمندان حاضر و غایب در نشست دعوت می کندتا جهت اقتصادی شدن تئاتر در استان چاره ای بیندیشند و این حوزه پذیرای طرح های این عزیزان به منظور اجرایی شدن آن ها هستیم.

 نشست نقدوبررسی کتاب تئأتر با هدف شناساندن پژوهشِ درآمدی بر تاریخ نمایش نوشته بهروز رضا مخصوصی و تقدیر از این هنرمند متعهد برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات تئاتر در کرمانشاه باید اقتصادی شود

تولیدات تئاتر در کرمانشاه باید اقتصادی شود