مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 04:052020-07-09اقتصادي

حلقه مفقوده کمبود گاز مایع در اردبیل/ خودروهای گازسوز LPG بمب های متحرک در سطح شهر


چند روزی است تأمین گاز مایع در اردبیل برای عشایر و برخی مشاغل مورد نیاز به دغدغه ای اساسی تبدیل شده و متولی خاصی که مسؤولیت این مشکل را برعهده گرفته و برای رفع آن وعده ای دهد، - خبرگزاری فارس  اردبیل؛ سرویس اجتماعی/ چند روزی است تأمین گاز مایع در اردبیل برای عشایر و برخی مشاغل به دغدغه ای اساسی تبدیل شده و متولی خاصی که مسؤولیت این مشکل را برعهده گرفته و برای رفع آن وعده ای دهد، پیدا نشده و این مساله حلقه مفقوده ای است که هیچ یک از سازمان های مربوطه همچون صنعت ، معدن و تجارت، شرکت توزیع فرآورده های نفتی و شرکت گاز نقش مشخصی در رفع این کمبود ندارند.

سردار اسماعیلی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در این باره معتقد است که این شرکت هیچ گونه نقشی در تأمین گازهای مایع بر عهده نداشته و مسؤول تأمین گاز مایع برای مصرف شهری بر عهده شرکت پخش فرآورده های نفتی است.

دلیل کمبود گاز مایع مصارف خودروهای غیراستاندارد است در همین راستا سیدحجت مدنی، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی اردبیل اظهار کرد: از بابت تأمین مصارف مجاز در استان اردبیل کمبودی نداریم و سهمیه استان اردبیل ماهانه 17 تن بوده که 2 برابر برآورد مصارف مجاز است.

وی افزود: دلیل کمبود که برخی از هم استانی ها را در تأمین گاز مایع دچار مشکل می کند، مصارف خودروهای غیراستاندارد گازسوز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه مفقوده کمبود گاز مایع در اردبیل/ خودروهای گازسوز LPG بمب های متحرک در سطح شهر

حلقه مفقوده کمبود گاز مایع در اردبیل/ خودروهای گازسوز LPG بمب های متحرک در سطح شهر