مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-09سياسي

فریضه امربه معروف و نهی از منکر باید به یک باور عمومی تبدیل شود


جانشین دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان قم گفت: مردمی کردن امربه معروف و نهی از منکر نقش مؤثری در ترویج این فریضه مهم میان عموم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد تقی حسینی صبح پنجشنبه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تشکیل گروه های مختلف مردمی در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با بیان اینکه طبق قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، عموم مردم حق اجرای این فریضه مهم را دارند، افزود: هیچکس حق جلوگیری از فعالیت مردم در زمینه امر به معروف و نهی از منکر را ندارد حتی ما در حال ترویج امر به معروف و نهی از منکر نسبت به مدیران هستیم.

وی سیاست این نهاد را حمایت از نیروهای مردمی عنوان و تصریح کرد: به منظور تبدیل این فریضه به باور عمومی ضمن تاکید بر تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان از نهادهای مردمی نیز برای ترویج این فریضه حمایت می کنیم حسینی با اشاره به ضرورت همکاری ادارات در زمینه تشکیل شورای امر به معروف افزود: تمام ادارات موظفند این فریضه مهم را در مأموریت های اداره خود عملیاتی کنند.

وی ادامه داد: مردمی کردن امر به معروف و نهی از منکر نقش مؤثری در ترویج این فریضه مهم میان عموم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریضه امربه معروف و نهی از منکر باید به یک باور عمومی تبدیل شود

فریضه امربه معروف و نهی از منکر باید به یک باور عمومی تبدیل شود