مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 03:302020-07-09بين الملل

دست رد انصارالله بر ابتکار جدید گریفیتس؛ ترفندی برای نجات ائتلاف است


هیأت انصارالله در پی رفتارهای جانبدرانه اخیر فرستاده سازمان ملل حاضر به دیدار با وی نشد بویژه اینکه ارائه طرح جدید صلح همزمان با قریب الوقوع بودن تسلط ارتش یمن بر مأرب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از آنکه هفته جاری هیأت انصارالله حاضر به دیدار با مارتین گریفیتس فرستاده سازمان ملل در مسقط یا تحویل ابتکار جدید او نشدند، وی دست خالی به اردن بازگشت؛ دلیل این اقدام انصارالله، رفتارهای جانبدارانه اخیر گریفیتس بود که جدیدترین آنها ایجاد پوشش بر جنایت توقیف کشتی های حامل مشتقات نفتی است.

روزنامه الاخبار در گزارشی در این باره نوشت: به نظر می رسد صنعاء این بار تصمیم گرفته درهای خود را به روی گریفیتس ببندد، شخصی که رفتارهای اخیر وی نشان از جانبداری آشکار از ائتلاف سعودی دارد.

دولت نجات ملی یمن در دیدارهایش با گریفیتس انعطاف زیادی از خود نشان داد اما وی وی در مقابل همچنان تلاش می کند از امتیازهای داده شده از سوی صنعاء سوءاستفاده کند تا دستاوردهایی برای ائتلاف ثبت کند.

در ادامه این گزاری آمده، به نظر می رسد طرح اخیر گریفیتس چیزی جز تلاش برای دور زدن تحولات میدانی اخیر و نزدیک بودن تسلط ارتش و کمیته های مردمی بر تمام جبهه شرقی (که مأرب در آن قرار دارد) باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست رد انصارالله بر ابتکار جدید گریفیتس؛ ترفندی برای نجات ائتلاف است

دست رد انصارالله بر ابتکار جدید گریفیتس؛ ترفندی برای نجات ائتلاف است