مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 19:552020-07-08اجتماعي

فعالیت 30 مرکز کانونی در تابستان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از فعالیت 30 مرکز کانونی در تابستان خبر داد و گفت: البته فعلا مراکز کانون تا یک هفته تعطیل است.

- علیرضا نوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کانون استان در ایام تابستان با افزایش 41 فعالیت به 62 فعالیت متنوع فرهنگی و هنری و ادبی جدید در فضای مجازی و حقیقی، تابستان جذابی را برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان افزود: اعضای کانون و کودکان و نوجوانان چهار تا 18 سال برای ثبت نام در فعالیت ها و کارگاه های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می توانند به 17 مرکز ثابت و 13 مرکز سیار کانون استان در مرکز استان و شهرستان های تابعه مراجعه و در سراسر کشور نیز به سایت http://kpf.

ir مراجعه کنند.

وی در ادامه از تعطیلی یک هفته ای همه مراکز ثابت و سیار کانون استان زنجان خبر داد و گفت: همه فعالیت های کارگاه های حضوری رشته های فرهنگی و هنری و ادبی کانون استان تعطیل شده است.

نوری ادامه داد: با توجه به مصوبه تاریخ پانزدهم تیرماه ستاد کرونای استان به علت شیوع کرونا ویروس، همه فعالیت های کانون پرورش فکری و کانون زبان از 16تیرماه 99 به مدت یک هفته ممنوع اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 30 مرکز کانونی در تابستان

فعالیت 30 مرکز کانونی در تابستان