مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 09:502020-07-08اقتصادي

پیمان سپاری عامل گرانی ارز است


رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: بخش قابل توجهی از گرانی ارز ناشی از سیاست های نادرست پیمان سپاری ارزی است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: بخش قابل توجهی از گرانی ارز ناشی از سیاست های نادرست پیمان سپاری ارزی است.

کیوان کاشفی در نشست گرامیداشت روز صنعت و معدن که امروز (18 تیر) با حضور استاندار و تعدادی از فعالین اقتصادی استان برگزار شد، از مشکلات ایجاد شده به دلیل سیاست های بانک مرکزی در زمینه پیمان سپاری ارزی انتقاد کرد و گفت: بخش قابل توجهی از افزایش نرخ ارز ناشی از همین سیاست های نادرست است.

وی با ناکارآمد خواندن سیاست های در نظر گرفته شده در سامانه نیما که دو سال است تجارت کشور به این سامانه گره زده شده، خاطرنشان کرد: امروز مشخص شد همه این سیاست ها بیهوده بوده و متاسفانه مسئولین بانک مرکزی نیز به جای پذیرش اشتباهات و تلاش برای حل آن، با دادن آمار غلط بازنگشتن 27 میلیارد دلار ارز حاصل از صادرات، شرایط را بدتر می کنند، در حالیکه معتقدیم این رقم صحت ندارد.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه صادرکنندگان تعهدات ارزی سال 1398 خود را تا دی ماه تسویه کردند، یادآور شد: از آن زمان تاکنون نیز به دلیل شرایط کرونا روند تجارت و بازگشت ارز صادرات بسیار دشوار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمان سپاری عامل گرانی ارز است

پیمان سپاری عامل گرانی ارز است