مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 08:302020-07-08سياسي

کنایه جالبی که امام در پیام به شهید فلاحی به صدام زدند


به دنبال پیروزی های رزمندگان اسلام در مبارزه با لشکریان بعثی و آزادسازی نوسود، امام در پیامی خطاب به شهید فلاحی، با تبریک و تقدیر از رزمندگان، - ، به دنبال دلاوری های لشکر اسلام در پیکار با دشمن بعثی و آزادسازی شهر نوسود، امام خمینی در پیامی خطاب به تیمسار شهید ولی الله فلاحی با تبریک این پیروزی، مراتب تقدیر و تشکر خود و ملت ایران را به رزمندگان و لشکریان اسلام ابراز داشت.

متن این پیام به شرح زیر است: " بسم الله الرحمن الرحیم تیمسار ولی فلاحی جانشین رییس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبِهُمُ الله ُ بِاَیْدیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤمِنین.

‎ آزاد شدن شهر نوسود پس از تصرف ارتفاعات مشرف بر آن به وسیله رزمندگان ‎ ‎ متعهد و مؤمن و شجاع ارتش و سپاه پاسداران و ژاندارمری و دیگر رزمندگان عزیز ‎ ‎ خودی، پیروزی چشمگیری است که تقدیر و تشکر ملت مبارز ایران را برانگیخت.

مراتب تقدیر و تشکر اینجانب را نسبت به تمام مجاهدین اسلام در جبهه های جنگ ‎ ‎ تحمیلی و دفاع از اسلام و میهن عزیز خصوصاً فاتحان نوسود ابلاغ نمایید.

این پیروزی و دیگر پیروزیهای آینده و گذشته با تمام ساز و برگ بسیاری که از جانب ‎ ‎ ابرقدرتها و دارودسته آنان در اختیار دشمن گذاشته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنایه جالبی که امام در پیام به شهید فلاحی به صدام زدند

کنایه جالبی که امام در پیام به شهید فلاحی به صدام زدند