مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-08سياسي

تخریب محیط زیست کفران نعمت های الهی است


تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) یکی از روش های شکرگذاری از خداوند را استفاده مناسب از نعمت های الهی دانست و تصریح کرد: تخریب محیط زیست کفران نعمت های خداوند محسوب می شود.

- قم - تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) یکی از روش های شکرگذاری از خداوند را استفاده مناسب از نعمت های الهی دانست و تصریح کرد: تخریب محیط زیست کفران نعمت های خداوند محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد سعیدی شامگاه سه شنبه در دیدار با فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه خداوند متعال همه مخلوقات را برای انسان آفریده است، افزود: با وجود اینکه خداوند همه مخلوقات را برای انسان خلق کرده است اما انسا بر سر سفره نعمت های الهی میهمان است.

وی بیان کرد: برای تحقق اهداف زیست محیطی همه مردم باید با یکدیگر همدلی و مشارکت داشته باشند تا بتوان به نتیجه مثبت و مؤثری دست یافت.

امام جمعه قم در نظر گرفتن مجازات برای افرادی که به محیط زیست آسیب می زنند را ضروری دانست و افزود: بهترین مجازات برای افرادی که به تخریب محیط زیست اقدام می کنند گماردن آنها برای حفاظت از طبیعت و آبادانی است.

وی یکی از روش های شکرگذاری از خداوند را استفاده مناسب از نعمت های الهی دانست و تصریح کرد: تخریب محیط زیست کفران نعمت های خداوند محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب محیط زیست کفران نعمت های الهی است

تخریب محیط زیست کفران نعمت های الهی است