مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 01:002020-07-07فرهنگي

تجربه «هم گناه»؛ از بازی تا ممیزی/ قصد اجرا در تلویزیون را ندارم


محسن کیایی نویسنده و بازیگر سریال «هم گناه» درباره تجربه نگارش و ایفای نقش در این سریال که در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است توضیحاتی را ارائه کرد.

- محسن کیایی نویسنده و بازیگر سریال هم گناه درباره تجربه نگارش و ایفای نقش در این سریال که در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است توضیحاتی را ارائه کرد.

محسن کیایی نویسنده فیلمنامه و بازیگر سریال خانگی هم گناه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه در آینده نزدیک قرار است در تلویزیون هم سریالی بازی کند یا خیر؟ بیان کرد: گاهی سریال هایی پیشنهاد می شود اما متن خوبی نداشته و پیشنهادها از لحاظ فیلمنامه به گونه ای نبوده است که مرا راضی کند و بخواهم در آنها بازی کنم.

وی درباره اینکه حضور پررنگ ترش در سال های اخیر در سینما چقدر مانع پذیرفتن این پیشنهادها بوده است، بیان کرد: برای من مدیوم سینما و تلویزیون فرقی ندارد و اگر نقش خوبی باشد در آن حضور پیدا می کنم مثل سریال پرده نشین ساخته بهروز شعیبی که چند سال پیش در آن بازی کردم.

اجرایم در تلویزیون شایعه است کیایی همچنین در پاسخ به اینکه چندین بار مطرح شده که قرار است اجرای تاک شویی را در تلویزیون بر عهده داشته باشد بیان کرد: این خبر شایعه است و فعلاً قصد اجرا ندارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه «هم گناه»؛ از بازی تا ممیزی/ قصد اجرا در تلویزیون را ندارم

تجربه «هم گناه»؛ از بازی تا ممیزی/ قصد اجرا در تلویزیون را ندارم