مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 21:552020-07-07فرهنگي

اُفت مخاطب سینماها با صعود آمار کرونا


آمار فروش فیلم ها و حضور تماشاگر در سالن های سینما با بالا رفتن آمار فوتی های کرونا، روند نزولی پیدا کرده و برخی سینماها نیز ترجیح می دهند اصلا فعالیتی نداشته باشند.

- آمار فروش فیلم ها و حضور تماشاگر در سالن های سینما با بالا رفتن آمار فوتی های کرونا، روند نزولی پیدا کرده و برخی سینماها نیز ترجیح می دهند اصلا فعالیتی نداشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با افزایش آمار مبتلایان به کرونا ویروس، فیلم هایی که برای جذب مخاطب روی پرده سینماها آمدند، کم کم کارایی خود را از دست می دهند و برای فیلم هایی که برای اکران بعدی انتخاب شده اند، چندان امیدی برای رونق گیشه نیست.

کمتر از 20 روز است که از بازگشایی سینماها پس از چهار ماه تعطیلی می گذرد، اما بعضی سینماها هنوز کار خود را آغاز نکرده اند و با رویه فعلی برخی سینماداران معتقدند حتی اگر دستور به تعطیلی سینماها هم داده نشود، با افزایش آمار مربوط به کرونا، سینماها خود به خود رو به تعطیلی خواهند رفت.

سجاد نوروزی، مدیر پردیس سینمایی آزادی در این باره به ایسنا گفت: در حال حاضر بیشتر پردیس های بزرگ سینمایی، یک پنجم سال قبل خود مخاطب دارند و شاید غیرطبیعی نباشد که سینماهای کوچک کلا تعطیل باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اُفت مخاطب سینماها با صعود آمار کرونا

اُفت مخاطب سینماها با صعود آمار کرونا