مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 20:152020-07-07اقتصادي

رقابت نزدیک بورس با دلار و طلا/ «ذوب» برای برگزاری مجمع عمومی متوقف شد


بازارهای مالی شهر همچنان پرالتهاب و پرنوسان به پیش می روند، دلار و طلا از ابتدای هفته شاهد رشد 10 درصدی بود و شاخص کل بورس هم تقریباً رشد مشابهی را از ابتدای هفته تجربه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، بازارهای مالی شهر همچنان پرالتهاب و پرنوسان به پیش می روند، دلار و طلا از ابتدای هفته شاهد رشد 10 درصدی بود و شاخص کل بورس هم تقریباً رشد مشابهی را از ابتدای هفته تجربه کرد.

پس از این که در روزهای ابتدایی هفته بازار سرمایه شاهد رشد محدودی بود، روز دوشنبه 16 تیرماه شاخص کل با افزایش 83 هزار واحدی به یک میلیون و 738 هزار رسید، این حجم افزایش از حج شاخص از ابتدای شکل گیری بورس تا سال 95 بیشتر بود.

شستا با 20 هزار واحد مثبت و فولاد با 4848 واحد مثبت بیشترین تأثیر را بر رشد شاخص در روز گذشته داشتند، تأثیر قابل توجه شستا به واسطه بازگشایی این نماد با رشد 38 درصدی بود که البته از سوی ناظر بورس ابطال شد و به همین دلیل شاخص کل 20 هزار واحدی کاهش یافت.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در گروه های فلزات اساسی و بانک ها رقم خورد، سه نماد دماوند، وتجارت و فولاد لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند.

هتل کوثر اصفهان برای برگزاری مجمع عمومی سالیانه در پایان روز کاری دوشنبه متوقف شد، ذوب آهن نیز به همین دلیل امروز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت نزدیک بورس با دلار و طلا/ «ذوب» برای برگزاری مجمع عمومی متوقف شد

رقابت نزدیک بورس با دلار و طلا/ «ذوب» برای برگزاری مجمع عمومی متوقف شد