مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 17:152020-07-07دانش

فرصتی دوباره برای پذیرفته نشدگان در امتحانات مجازی دانشگاه آزاد


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اهواز گفت: به دانشجویانی که در امتحانات مجازی پذیرفته نشده اند، فرصت دیگر داده خواهد شد.

- بیژن کریمی بیرگانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: امتحانات نیمسال جاری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از 26 خرداد ماه  به صورت مجازی برگزار شده است.

وی افزود: بیش از 92 درصد دانشجویان در این نوع امتحان شرکت داشته اند که در مقایسه با نیم سالهای گذشته تعداد شرکت کنندگان بیشتر بوده است.

بیژن کریمی بیرگانی ضمن بیان اینکه امتحانات گروه های معارف و عمومی  از  13تیرماه آغاز شده است، تصریح کرد: این امتحانات به صورت مجازی  تا 19 تیرماه ادامه خواهند داشت.

معاون آموزشی واحد اهواز در خصوص زمان و نحوه برگزاری امتحانات کارگاه و  آزمایشگاه های این واحد دانشگاهی گفت : این امتحانات از 21 تا 31 تیرماه با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و موافقت ستاد مقابله با  کرونا در استان به صورت حضوری برگزار خواهند شد.

کریمی در خصوص وضعیت ترم تابستانه  دانشگاه آزاد اسلامی اهواز اذعان کرد: این دانشگاه آمادگی کامل جهت برگزاری ترم تابستان را  به صورت مجازی دارد ولی تاکنون بخشنامه ای از سوی سازمان مرکزی دانشگاه در این خصوص اعلام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی دوباره برای پذیرفته نشدگان در امتحانات مجازی دانشگاه آزاد

فرصتی دوباره برای پذیرفته نشدگان در امتحانات مجازی دانشگاه آزاد