مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 13:302020-07-07حوادث

کشف 96 درصدی جرائم فضای مجازی در زنجان


رییس پلیس فتای استان زنجان با اشاره به رصد و کنترل سایت ها و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی گفت: 96 درصد از جرائم فضای مجازی در استان کشف شده است .

- محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اهداف پلیس در بحث فضای مجازی، ارتقای آگاهی کاربران در حوزه فضای سایبر و به تبع آن افزایش امنیت سایبری در استای کاهش آمار جرائم سایبری و استفاده امن کاربران از این فضا است.

 رییس پلیس فتای  استان زنجان مهمترین علل افزایش جرائم سایبری را افزایش بی رویه کاربران، پایین بودن سطح آگاهی کاربران، عدم آگاهی نسبت به آسیب ها، بی اعتمادی بیجا، مخفی و پنهان ماندن هویت ها در فضای مجازی بیان کرد، و گفت : 96 درصد جرایم فضای مجازی در استان در سه ماهه نخست امسال کشف شده است.

 وی کاهش شکاف سواد سایبری والدین و فرزندان را یکی از مهمترین اولویت های کاری پلیس فتا دانست و بیان داشت: پیشگیری از وقوع جرائم در فضای سایبری در ابعاد اجتماعی و وضعی از مهمترین اولویت های کاری پلیس فتا به شمار می رود.

 آدینه لو تصریح کرد: پلیس فتا با این رویکرد که پیشگیری بهتر از درمان است تلاش دارد تا با انواع آموزش ها برای والدین این شکاف را به حداقل برساند تا شاهد نظارت های لازم بر تربیت سایبری فرزندان باشیم و والدین آسیب های این فضا را برای فرزند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 96 درصدی جرائم فضای مجازی در زنجان

کشف 96 درصدی جرائم فضای مجازی در زنجان