مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 10:452020-07-07اقتصادي

کمک هزینه معیشتی به اتباع خارجی استان سمنان پرداخت شد


مدیرکل اتباع خارجی استانداری سمنان گفت: با همکاری استانداری، مهمانشهر سمنان و سازمان جهانی غذا و دارو سه میلیارد و 852 میلیون ریال کمک هزینه معیشتی به اتباع خارجی استان پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسین سماکوش در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه همزمان با ظهر سه شنبه به میزبانی استانداری سمنان با بیان اینکه با همکاری استانداری، مهمان شهر سمنان و سازمان جهانی غذا و دارو سه میلیارد و 852 میلیون ریال کمک هزینه معیشتی و 12 میلیارد و 447 میلیون ریال کمک هزینه نقدی معاش و هزینه بهداشتی به اتباع خارجی استان پرداخت شد، ابراز کرد: اتباع خارجی متأثر از کرونا کمک هزینه معیشتی دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه این مبلغ به شماره کارت نقدی جیره افراد در مهمان شهر به عنوان کمک هزینه معیشتی برای خانواده های متأثر از کرونا اختصاص داده شده که صبح امروز واریز شد، ابراز کرد: به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر مهمان شهر به هر خانواده مبلغ 13.

5 میلیون ریال پرداخت شد.

کمک سازمان های بین المللی مدیرکل اتباع خارجی استانداری سمنان همچنین گفت: 922 خانوار ساکن مهمان شهر مهاجران سمنان که جز اقشار آسیب پذیر و متأثر از این ویروس شده اند این کمک ها را با تأمین مالی و کمک سازمان امور پناهندگی نروژی NRC و ، سازمان برنامه جهانی غذا WFP و با تلاش و کوشش سرپرست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک هزینه معیشتی به اتباع خارجی استان سمنان پرداخت شد

کمک هزینه معیشتی به اتباع خارجی استان سمنان پرداخت شد