مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:302020-07-07سياسي

خاک برداری با استفاده از ماشین آلات سنگین در شب غیرقانونی است


دادستان عمومی و انقلاب اراک انجام عملیات ساختمانی و خاک برداری با استفاده از ماشین آلات سنگین در شب تا به هنگام سحر در سطح شهر اراک را غیرقانونی و ممنوع اعلام کرد.

- عباس قاسمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به گزارشات متعدد و اعتراضات شدید مردمی مبنی بر انجام عملیات ساختمانی و خاک برداری با استفاده از ماشین آلات سنگین از جمله لودر و کامیون در شب تا به هنگام سحر در سطح شهر اراک، انجام این گونه فعالیت ها در هنگام شب را غیرقانونی و ممنوع اعلام کرد.

وی افزود: انجام عملیات ساختمانی و خصوصا خاک برداری با ماشین آلات سنگین در زمان استراحت شهروندان موجب سلب آسایش عمومی و مخل استراحت مردم است لذا به دیگر دستگاه های اجرایی اعلام شد که مجوزی برای عملیات ساختمانی وخاک برداری در زمان مذکور صادر نشود و در صورت صدور با مرتکبین برخورد قضایی صورت می پذیرد.

  دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان گفت: این اقدامات از طرف دادستانی در جهت حفظ حقوق عامه وحقوق شهروندی انجام می گیرد و برای ما چیزی مهم تر از تامین آرامش و آسایش شهروندان نیست ونخواهد بود.

وی تاکید کرد: براساس قانون مقررات ملی ساختمان در مبحث 12 هیچ شهروند، مالک و سازنده ای حق ندارد در اجرای پروژه ساختمانی موجبات آزار به همسایگان و عابران را ایجاد کند و باید سلامت و بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاک برداری با استفاده از ماشین آلات سنگین در شب غیرقانونی است

خاک برداری با استفاده از ماشین آلات سنگین در شب غیرقانونی است