مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-07ورزشي

عدم وجود پارک بانوان در دومین شهر بزرگ استان اردبیل


نبود پارک بانوان در دومین شهر بزرگ استان اردبیل باعث می شود بانوان کمتر به حوزه ورزش رجوع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و خیرین ورزشی شهرستان پارس آباد که با حضور اعضای شورای تأمین در فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد از نبود پارک بانوان در پارس آباد گلایه کرده و گفت: نبود پارک بانوان در دومین شهر بزرگ استان اردبیل باعث می شود بانوان کمتر به حوزه ورزش رجوع کنند.

امام جمعه پارس آباد افزود: با توجه به اینکه بانوان پایه اصلی تربیتی خانواده را تشکیل می دهند لذا توجه جدی به سلامت و ورزش بانوان باعث خواهد شد تا شاهد نشاط بیشتر خانواده ها و سلامت روحی و جسمی فرزندان در جامعه باشیم.

سرهنگ نوری نیز در این جلسه بیان کرد: 30 هزار نفر از همشهریان در پارس آباد از مکان های ورزشی ناحیه بسیج پارس آباد استفاده می کنند که البته در تلاشیم آمار استفاده از این اماکن برای ارتقای سلامت جامعه افزایش یابد.

فرمانده ناحیه بسیج پارس آباد از ساخت مجهزترین استخر شمال غرب کشور در شهرستان پارس آباد توسط ناحیه بسیج پارس آباد خبر داد و گفت: مجهزترین استخر شمال غرب کشور در شهرستان پارس آباد توسط ناحیه بسیج شهرستان پارس آباد در حال ساخت می باشد که این عملیات تاکنون 98 درصد پیشرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم وجود پارک بانوان در دومین شهر بزرگ استان اردبیل

عدم وجود پارک بانوان در دومین شهر بزرگ استان اردبیل