مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:402020-07-07حوادث

33 میلیارد ریال لوازم بهداشتی قاچاق در کردستان کشف شد


معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان گفت: ماموران این فرماندهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون 35 نفر از محتکران لوازم بهداشتی را شناسای, دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده اند.

- سنندج - معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان گفت: ماموران این فرماندهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون 35 نفر از محتکران لوازم بهداشتی را شناسای, دستگیر و تحویل مقامات قضایی داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این عاملان در عرصه قاچاق و احتکار انواع کالاهای بهداشتی و پزشکی به عنوان متخلف شناسایی و دستگیر شدند که قاچاق ماسک با 20 متهم بیشترین افراد دستگیری را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: ماموران این فرماندهی از هفت اسفند تا 13 تیر امسال همزمان با شناسایی نخستین مورد از ابتلای ویروس کرونا در استان فعالیت های خود را برای ایجاد امنیت روانی جامعه و ارتقای سطح دسترسی مردم به کالاهای بهداشتی را تشدید کرده و تا کنون 33 میلیارد و 402 میلیون ریال انواع کالای بهداشتی و پزشکی قاچاق را کشف کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: این کالاها شامل 409 هزار و 294 عدد ماسک، 193 هزار و 500 عدد دستکش یکبار مصرف، 12 هزار و 650 عدد انواع بطری های حاوی ضد عفونی کننده با گنجای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 میلیارد ریال لوازم بهداشتی قاچاق در کردستان کشف شد

33 میلیارد ریال لوازم بهداشتی قاچاق در کردستان کشف شد