مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-07سياسي

ضرورت تربیت نیروهای در تراز انقلاب/ غرب رو به افول است


رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور تربیت نیروهای در تراز انقلاب اسلامی را یک ضرورت دانست و گفت: برای ایفای نقش در برهه های حساس و رفع مشکلات کشور در عرصه های مختلف نیاز به تربیت نیروهای در تراز انقلاب داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدجواد نیک روش ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه روسای بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به اینکه از عمر بسیج دانشجویی بیش از 30 سال می گذرد اظهار کرد: این مجموعه انقلابی در این مدت از هیچ تلاشی برای حل مسائل و مشکلات نظام اسلامی و اجرای فرامین رهبری فروگذاری نکرده است.

وی با بیان اینکه ما مراحل سختی را در گام اول انقلاب پشت سر گذاشتیم گفت: امروز در گام دوم انقلاب قرار داریم و باید از هر نظر برای تحقق اصول رهبری در بیانیه گام دوم تلاش کنیم.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور مسیر غرب را مسیری قهقرایی عنوان کرد و افزود: امروز جلوه های این افول را در اخبار مربوط به حوادث آمریکا می بینیم.

وی تربیت نیروهای در تراز انقلاب اسلامی را یک ضرورت دانست و گفت: برای ایفای نقش در برهه های حساس و رفع مشکلات کشور در عرصه های مختلف نیاز به تربیت نیروهای در تراز انقلاب داریم.

نیک روش با تأکید بر نقش آفرینی این نیروها در عرصه های مورد نیاز نظام تأکید کرد: این نیروها به فراخو نیاز باید در عرصه مقابله با جنگ سخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تربیت نیروهای در تراز انقلاب/ غرب رو به افول است

ضرورت تربیت نیروهای در تراز انقلاب/ غرب رو به افول است