مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:352020-07-07سياسي

طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در کردستان اجرا می شود


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: برنامه ملی هر خانه یک پایگاه سلامت با هدف خود مراقبتی در استان اجرا خواهد شد.

- ایسنا/کردستان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: برنامه ملی هر خانه یک پایگاه سلامت با هدف خود مراقبتی در استان اجرا خواهد شد.

ابراهیم قادری امروز(17 تیر) در جلسه روند تشریح برنامه ملی هر خانه یک پایگاه سلامت (کمیته درون بخشی)اظهار کرد: چارچوب و ساختار اجرایی طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در سطح دانشگاه، مدیریت های شبکه، مراکز بهداشتی شهرستان ها و روستاها تکمیل شده و پس از اطلاع رسانی پیرامون اجرای این برنامه در سطح جامعه در طی هفته آینده اجرا خواهد شد.

وی هدف از اجرای این طرح را توانمند سازی فرد، خانواده و جامعه جهت خودمراقبتی، بهبود سواد سلامت جامعه و همچنین جزو برنامه مبتنی بر مشارکت جامعه در برنامه بهداشتی عنوان کرد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان ذکر کرد: در راستای این طرح در هر خانوار یک نفر از اعضای خانواده که دارای سواد خواندن و نوشتن باشد به عنوان سفیر سلامت انتخاب خواهد شد و به ازای 20 تا 40 نفر سفیر نیز یک نفر از آنها به عنوان رابط سلامت انتخاب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در کردستان اجرا می شود

طرح هر خانه یک پایگاه سلامت در کردستان اجرا می شود