مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-07سياسي

احتمال فروریختن ساختمان سابق وزارت بهداشت/ 600 نفر در خطر مرگ هستند


با بروز و شیوع کرونا و اینکه شهروندان با مشکل انجام رادیولوژی مواجه بودند این مرکز مجدد فعال و قرار شد در اسرع وقت و تا اردیبهشت ماه اصلاح های مورد نیاز انجام گیرد.

- میرهاشمی گفت: ساختمان قدیم وزارت بهداشت در خطر فرو ریختن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران، سیدهادی میرهاشمی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صبح امروز با حضور در جلسه علنی شورای شهر درباره حادثه کلینیک سینا مهر گفت: قرار بود امروز آقای علیرضا زالی به صحن شورا آید که به دلیل افزایش آمار شیوع کرونا، تصمیم‌گیری‌ها تغییر یافت و او موفق به حضور در صحن شورا نشد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دو سال قبل چندین بار بازدید از مجموعه کلینیک سینا مهر داشته و تخلفاتش به مدیران اعلام شده بوداظهار کرد: البته این ساختمان به طور کلی دارای 4 مؤسسه داروخانه، درمانگاه تخصصی، بخش بستری و مجموعه سی تی اسکن و ام‌آرای بوده است.

او با اشاره به اینکه تمدید پروانه بهره‌برداری از مجموعه تصویربرداری این ساختمان بر اساس بازدیدهای قبلی منوط به راه‌اندازی مؤسسه رادیولوژی بوده است اظهار کرد: با بروز و شیوع کرونا و اینکه شهروندان با مشکل انجام رادیولوژی مواجه بودند این مرکز مجدد فعال و قرار شد در اسرع وقت و تا ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال فروریختن ساختمان سابق وزارت بهداشت/ 600 نفر در خطر مرگ هستند

احتمال فروریختن ساختمان سابق وزارت بهداشت/ 600 نفر در خطر مرگ هستند