مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-07اقتصادي

اعتبار200 میلیاردی دهیاری های ملارد/ تلاقی کار بنیاد مسکن با دهیاری ها


در سه سال گذشته مبلغ 200 میلیارد تومان اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده به دهیاری های این شهرستان اختصاص داده شد تا برای ایجاد توسعه و درآمدهای پایدار و اشتغالزایی سوق داده شود.

- سجاد برنجی فرماندار شهرستان ملارد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملارد اظهار کرد: دهیاری ها به عنوان نهادی نوپا هستند که با تجربه نوین برای کشور خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: در راستای تقویت دهیاری های سراسر کشور، دولت سیاست های کلان خود را برنامه ریزی کرده و در این زمینه مبالغی از ارزش افزوده به دهیاری ها اختصاص یافت که موجب تقویت این نهاد مردمی در روستا و افزایش خدمت رسانی به مردم می شود.

  فرماندار ملارد یادآور شد: در شهرستان ملارد در سه سال گذشته مبلغ 200میلیارد تومان از محل منابع ارزش افزوده به دهیاری ها تعلق گرفته که این میزان قابل توجه است.

برنجی اضافه کرد: تأکید بر این است که این منابع به سمت ایجاد توسعه و درآمدهای پایدار و اشتغالزایی حرکت داده شود و از انجام پروژه های کم بازده خودداری شود و  بخشداران باید با نظارت جدی، هزینه کردهای مؤثر و کارآمدی بر این امر داشته باشند.

  تعیین تلکیف حریم روستاها وی با اشاره به اهمیت موضوع تعیین تکلیف حریم روستاها ابراز کرد:  قانون تأکید بر مشخص شدن حریم روستاها دارد اما تاکنون هیچ گونه حریمی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار200 میلیاردی دهیاری های ملارد/ تلاقی کار بنیاد مسکن با دهیاری ها

اعتبار200 میلیاردی دهیاری های ملارد/ تلاقی کار بنیاد مسکن با دهیاری ها