مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-07سياسي

ریشه اصلی مشکلات دشمنی های خارجی است!


اکبر ترکان، مشار رییس جمهور طی یادداشتی نوشت: عدم اشاره به دشمنی های خارجی که ریشه اصلی مشکلات امروز جامعه است، به منزله ارسال پیام اشتباه برای جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، اکبر ترکان یادداشتی با عنوان ریشه تنش میان دو قوه در روزنامه اعتماد نوشته و طی آن در نقبیح سوال از رییس جمهور و وزیر امور خارجه قلم فرسایی کرده است.

  وی در بخشی از این یادداشت در مدح کشورهای در حال توسعه آورده است: در تمامی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه جهان هنگام برگزاری انتخابات، افرادی خود را در معرض رای عموم مردم گذاشته و همزمان به رقابت با یکدیگر و نقد کارنامه و برنامه های رقیب خود می پردازند ولی زمانی که سوت پایان انتخابات به صدا درآمد و نتیجه آرا اعلام شد، رقابت ها جای خود را به رفاقت داده و بازندگان به کناری رفته و در نوع خود می کوشند تا فرد پیروز را یاری دهند تا بدین شیوه بتوانند برای دور آینده انتخابات نظر افکار عمومی را به سمت خود جلب کنند.

وی ادامه می دهد: در ایران با پایان انتخابات نه تنها رقبا تلاشی برای یاری رسانی به فرد پیروز انجام نمی دهند، بلکه با هزار و یک شیوه پیدا و پنهان و با بهره گیری از نفوذ و قدرت خود می کوشند مانع کار فرد پیروز در انتخابات شوند؛ اقدامی که مثال آن دقیقا پس از انتخابات ریاست جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه اصلی مشکلات دشمنی های خارجی است!

ریشه اصلی مشکلات دشمنی های خارجی است!