مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-07سياسي

تبلیغ باید همگانی تر شود


ایسنا/لرستان رییس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغ باید همگانی تر شود.

محمد قمی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان که امروز هفدهم تیرماه صورت گرفت، اظهار کرد: تبلیغ اسلام کاری است که شهدا انجام داده اند و آثار و برکات خون شهدا با دست و پا زدن های ما قابل مقایسه نیست؛ به ویژه از شهدای که در امر تبلیغ دین بودند را باید قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد: کارهای بزرگ بر زمین مانده داریم و نباید مسامحه کنیم و وظایف خود را دست کم بگیریم یا از کنار وظایف خود بگذریم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: مأموریت ها و رسالت های خود را جدی گرفته ایم و تمام توان خود را مجاهدانه شب و روز می گذاریم برای اینکه این وظیفه را به گونه ای انجام دهیم که در محضر شهدا و امام راحل سرمان بالا باشد.

قمی اضافه کرد: تبلیغ باید مردمی تر، اجتماعی تر و همگانی تر شود، پرچم مظلومیت فرهنگ را باید به دست گرفت و از مسائل مردم مستضعف و محروم به واسطه فرهنگ گره گشایی کرد که در این مسیر عزم ما مشترک است.

وی بیان کرد: مجتمع مومنانه ما به یک آفاق چشم نواز والا و قلل مرتفعی نائل خواهد شد، این شعار نیست، باور ماست و وعده های الهی را باور کرده ایم و در مسیر انجام وظایف خود کوتاهی نخواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ باید همگانی تر شود

تبلیغ باید همگانی تر شود