مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-07پزشكي

جلوگیری از ازدحام جمعیت در مطب ها به طور صددرصد قابل اجرا نیست


رییس سازمان نظام پزشکی استان همدان با بیان اینکه از تمام پزشکان خواسته ایم از پذیرش بیماران بدون ماسک اجتناب کنند، گفت: جلوگیری از ازدحام جمعیت در مطب ها به طور صددرصد قابل اجرا نیست.

- ایسنا/همدان رییس سازمان نظام پزشکی استان همدان با بیان اینکه از تمام پزشکان خواسته ایم از پذیرش بیماران بدون ماسک اجتناب کنند، گفت: جلوگیری از ازدحام جمعیت در مطب ها به طور صددرصد قابل اجرا نیست.

دکتر علیرضا مدرکیان در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: اگرچه وظیفه پزشکان نیست که ماسک در اختیار بیمار قرار دهد اما برخی از آنها بنابر وظیفه انسان دوستی این کار را انجام داده اند.

وی ادامه داد: پزشکان در مورد بیماران بدحال و افراد مسن بدون ماسک نیز ازخودگذشتگی می کنند و اگرچه طبق مصوبه ستاد ملی کرونا نباید آن ها را پذیرش کنند اما این کار را انجام می دهند.

وی درباره لزوم ماسک زدن در شرایط فعلی اعلام کرد: اطلاعات جامعه پزشکی در رابطه با بیماری کرونا روز به روز افزایش می یابد و پروتکل های بهداشتی در حال تغییر است اما در حال حاضر طبق گفته مجمع کارشناسان دنیا و ایران ماسک زدن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بهترین روش پیشگیری است.

وی درباره نوبت دهی در شرایط کرونایی و جلوگیری از ازدحام در مطب ها هم توضیح داد: به تمام مطب ها تأکید کرده ایم پروتکل های بهداشتی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ازدحام جمعیت در مطب ها به طور صددرصد قابل اجرا نیست

جلوگیری از ازدحام جمعیت در مطب ها به طور صددرصد قابل اجرا نیست